Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
magda - 05-09-2013 02:36:13
Computers & Telefonie

Ziggo

Als ex-medewerker van ziggo herken ik alle verhalen. de goede ervaringen, maar natuurlijk ook de slechte ervaringen. de medewerkers van ziggo zijn ook afhankelijk van de informatie die intern wordt gegeven. over uitval van telefoon heb ik veel klachten gehad. maar intern nog nooit een een antwoord gekregen. ja...ik moest natuurlijk vragen wat voor toestel heeft u, en probeert u het met een ander toestel. meer niet. jullie hebben echt geen idee hoeveel andere informatie ik me eigen moest maken voordat mijn dienst begon. ik moest een kwartier van tevoren aanwezig (onbetaald). in die 15 minuten moest ik dan van een enorme stroom van informatie doornemen over storingen, acties, problemen. tijdens mijn dienst bleven emails van andere afdelingen, managers binnenstromen. moest ik ff tussendoor ook nog doornemen. het was niet te doen. gek hé dat ik soms niet de juiste antwoorden gaf.
@handigehenkie, fijn dat je goed bent geholpen. maar als er een hoofd van de klantenservice is, dan is er wel heel veel veranderd. ik had te doen met tig managers en andere "controleurs" die elkaar tegenspraken. ik ben begonnen in de casema-tijd, ik had toen nog de vrijheid om een klant extra te compenseren en/of een abonnement voortijdig te beeindigen. die vrijheid was bij ziggo helemaal weg. ik was redelijk eigenwijs en deed enorm mijn best, maar moest ook op gesprek omdat ik mijn targets niet haalde (x-aantal gesprekken per uur, x-aantal brieven behandelen per uur) dit betoog is natuurlijk geen antwoord op de vraag hoe het opgelost moet worden, dat weet ik ook niet. maar ik vraag begrip voor de medewerkers van de klantenservice. als het niet goed gaat, dan is dat niet de klantenservice die fout is, maar ziggo!!!!