Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

opaleo
opaleo - 05-09-2013 09:43:00
Computers & Telefonie

Ziggo

[quote=handigehenkie schreef op woensdag 4 sep 2013, 19:29]ik heb al jaren ziggo. eigenlijk ben ik zeer tevreden en werkt het eigenlijk altijd perfect.
maar ook ik heb een paar jaar geleden flink wat problemen gehad (niet deze problemen).
ook ik kreeg dit maar niet opgelost. in die tijd had je het gratis 1200 nummer nog niet en moest ik een duur 0900 nummer bellen en zelfs enkele keren de mobiel gebruiken omdat de telefoon van ziggo niet werkte.

steeds kreeg ik weer andere medewerkers aan de lijn die ik vervolgens het hele verhaal weer moest gaan uitleggen. ik ben daarbij steeds beleefd gebleven.
toen ik na heel vaak bellen toch eens wat steviger kenbaar maakte dat ik het zat was, kreeg ik te horen: 'ik wens niet op deze toon aangesproken te worden en verbreek nu de verbinding...'

dus heb ik ten einde raad toen maar een brief geschreven naar het hoofd van de klantenservice.
in deze brief heb ik mijn problemen beschreven, aangegeven dat dit na heel veel contact maar niet opgelost kreeg en mij beklaagd over hun ondeskundige personeel.

eerlijk gezegd had ik verwacht dat ik nooit een reactie zou krijgen.
maar wat bleek, binnen 2 dagen kreeg ik een brief van deze dame.
ze gaf aan dat ze het heel vervelend vond en dat de deskundigheid van de klantenservice zo af en toe inderdaad te wensen overliet, maar ze hard werkten aan verbetering.
verder werden er excuses aangeboden en beloofd dat het probleem zou worden opgelost. tevens kreeg ik te horen dat ik de abonnementskosten en gemaakte telefoonkosten zou terugkrijgen via de rekening.

een dag later was het opgelost...

mijn advies is dus:
"schrijf een (beschaafde) brief naar het hoofd van de klantenservice."

dat telefoonnummer 1200 is mooi, maar kan alleen gebeld worden met de vaste lijn van ziggo, ja en die werkt nu niet.
dat gratis telefoonnummer van ziggo was een goede zet van hun, maar zij vergaten dat deze alleen via de vaste lijn te bereiken is, en het probleem bij ziggo is, dat de vaste telefoonverbinding van hun niet werkt, en wat heb je dan aan deze gratis nummers, juist ja helemaal niets, klantenbedrog.