Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
kobje - 06-09-2013 00:51:23
Computers & Telefonie

Ziggo

Beste @magda,
respect voor je verhaal, maar mis een aantal zaken:
hoelang heb je bij ziggo gewerkt
je weet vooraf of je krijgt bij een gesprek werkgever/ziggo te horen wat van jouw wordt verwacht!
niets persoonlijks, maar klantenservice medewerkers: goede en slechte/onervaren/luisteren niet fatsoenlijk naar klanten, weten alles beter, lezen vaak de klachten per mail niet fatsoenlijk of je krijgt een standaard antwoord of weer opnieuw via de website reageren, na diverse e-mails bepalen medewerkers of ze nog op een relevante klacht ingaan of niet, er zijn al jaren problemen met ziggo hoe vaak niet op tv geweest, een klacht richting directie is niet mogelijk, die dekken zich goed in, ziggo is veel te duur voor de aangeboden producten, kabelraad heeft geen inspraak meer, voor mij mag alles weer terug naar het oude systeem voldoende tv kanalen betaal kijk en luistergeld en de gemeente bepalen wat er op tv komt in overleg kabelraad,
waarom moet er zonodig een ziggodome worden gebouwd voor concerten/evenementen, kosten zijn toch voor de klant, maar weet uit zeer goede bronnen dat ziggo een andere directeur krijgt een duitser en een duitsbedrijf gaat deze overnemen, het zou prachtig zijn dat we konden kiezen voor een provider over de grenzen, ik zou een duitse provider willen maar technisch niet mogelijk en kpn wil ik niet.het ligt altijd aan de klant, ziggo is altijd foutloos
als ziggo klantvriendelijk/coulant zou zijn waren er 75% minder klachten.