Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
memati - 07-09-2013 12:30:30
Computers & Telefonie

Overstappen van glasvezel naar glasvezel provider

Het overstappen van de ene glasvezelaanbieder naar de andere is zo bagger en slecht geregeld, dat ik er spijt van heb, dat ik ooit met glasvezel begonnen ben.

heb nu al meer dan een jaar kpn glasvezel, echter wilde nu overstappen naar een andere (voordeligere) aanbieder. wat krijg ik doodleuk te horen?

dat ik gewoon minimaal 4 tot 6 weken zonder internet kom te zitten!! dat is te gek voor woorden? ik vind het schandalig dat dit zo geregeld is. ik ga nu mijn abonnement bij kpn opzeggen, en ga gewoon weer terug naar kabel of adsl. pas wanneer ik zeker weet dat ik zonder al dit soort onzin gebruik kan maken van glasvezel en gewoon kan switchen in plaats van meer dan een maand zonder internet te zitten, zal ik glasvezel weer overwegen.


wellicht moet hier meer aandacht aan geschonken worden door de media? want veel mensen weten dit dus helaas niet. en de providers die zetten het ook niet op hun site, pas wanneer je belt om op te zeggen wordt het je gezegd. dus ze gijzelen je eigenlijk op deze manier, want niemand zal na zoiets te horen snel hun abonnement op zeggen. of switchen van aanbieder.