Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vl
vlinder30 - 09-09-2013 15:59:12
Geldzaken & Recht

Geen geld uit pinautomaat

Wij hebben hetzelfde op gran canaria gehad. gepind, geen geld (bank zat dicht). bij bank a/d overkant gepind en wel geld ontvangen, o.a. dit bleek later een geluk voor ons, want als we daadwerkelijk 2x gepind zouden hebben waren we over ons pinbedrag buitenland heen gegaan, wat dus niet zou hebben gekund. ook bleek er gelukkig achteraf dat we gepind hadden er net een storing was geweest, waardoor alle buitenlandse pintransactie's in spanje van dat moment dubbel van de rekening waren gehaald. bij ons was dat dus ook gedaan, alleen omdat we geen geld hadden gehad, was dit direkt weer gecorrigeerd en bleef er 1x afschrijving van de rekening over, waardoor het voor ons leek alsof er gewoon gepind was. wij hebben toen binnen 2mnd bij de sns bank ons geld terug gekregen, pff hele opluchting. en tja, zoals eerder beschreven, moeten ze een "kasverschil" hebben gehad en moet er op de onderrol van het pinapparaat een melding op de bon hebben gestaan. maar het kan idd ook helaas een geprepareerde automaat zijn geweest.... succes in ieder geval!