Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hi-webcare
hi-webcare - 09-09-2013 16:36:37
Computers & Telefonie

Heraansluitkosten telefoon

Hi mona,

het is natuurlijk nooit leuk als er problemen zijn met het betalen van de telefoonrekeningen. op het moment dat een betaling te lang op zich laat wachten sluiten we je inderdaad af. de heraansluitkosten bedragen 28 euro. dit bedrag is voor een halfzijdige en volledige afsluiting hetzelfde.

uiteraard doen we dit alleen na het versturen van een herinnering over de openstaande betaling.

groetjes,

christy
hi webcare
je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum