Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mariodings
mariodings - 16-09-2013 13:22:45
Computers & Telefonie

Opzeggen youfone

Natuurlijk bewaar ik alles. omdat ik dit gezever al zag aankomen begon ik de "vraag" ook of ik na 2 weken antwoord kon verwachten.
vervolgens krijg ik het bekende antwoord dat men " niets heeft ontvangen". (komt steeds meer voor)
daarna gaat voor mij en voor iedereen de mogelijkheid open om per ticket het abonnement op te zeggen. (volgens mij is een per internet afgesloten abonnement ook altijd per internet op te zeggen)
blijft nog het punt dat ze vinden dat ik pas 2 maanden van te voren mag opzeggen omdat het in hun regels staat. ik moet nog een keer navragen of dat wel mag. je kunt wel "zeggen" dat het niet mag, maar daarmee is het nog niet altijd "waar".
goed voorlopig zal ik erop vertrouwen dat kassa deze verhandeling niet weggooit. maar ik heb ook nog altijd mijn eigen administratie.