Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 19-09-2013 11:41:52
Computers & Telefonie

Mobiele abbonement bij hi

U heeft een zakelijk contract met hi dat maakt uw probleem geen consumentenprobleem en daarmee is het geen geschikte vraag voor dit consumentenforum.

evengoed, misschien komt er een webcare van hi langs die u verder wil helpen.

zelf zou ik denken dat u alles schriftelijk moet regelen met hi, want aan de telefoon blijft niets hangen en is niets bewijsbaar. dus klim in de pen met uw klachten en stel een termijn waarbinnen de problemen moeten zijn opgelost, verzoek altijd uitdrukkelijk om antwoord. doe dat per aangetekende brief. per mail is ook goed, maar zorg wel dat u antwoord krijgt, of in ieder geval een bewijs van ontvangst.
in hoeverre u in uw recht staat is, voor mij althans, niet te beoordelen.

zonder geldige reden een contract ontbinden levert bijna altijd een boete op. bedenk ook dat een andere provider niet zit te wachten op iemand die als wanbetaler te boek staat (of u dat nu bent of niet).