Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-09-2013 18:07:02
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Ja maar in die brief staat dat de consument niet te veel moeite zou moeten doen bij een defect.
ik denk als ze naar onze winkel zouden komen dat het niet veel moeite zou moeten zijn omdat ze eerst ook al naar ons toe waren gekomen, dat was voor hun toen ook geen moeite, maar nu blijkbaar wel.

wat zou een rechter in deze zeggen?

echt belachelijk als de wet zou willen dat elk bedrijf het product thuis bij de klant ophaalt bij een defect.



kaasbroodje schreef op maandag 16 sep 2013, 19:14: volgens mij is het voor een winkel met een showroom niet verplicht iets op te halen als iets defect is, dat zou van de zotten zijn, ze hebben hem toch zelf meegenomen? komen ze hem ook maar weer terug brengen. poot stijf houden, deze mensen proberen u te tillen! als iemand bij mij een pc koopt ( breda ) en in groningen woont gaat ik die daar toch ook niet ophalen!! ophalen voor reparatie is een service voor een winkel, niet een plicht!