Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-08-2005 13:00:44
Huishouden & Energie

Vliegenspul waar geen vlieg van dood valt

m.b.t. de vliegen is er al genoeg geantwoord, maar die 52,50 euro heb je hier niet mee terug... ga terug naar de leverancier en probeer op normale toon te onderhandelen en wordt, vooraleerst, niet boos. leg je probleem voor en dat dit potje (de inhoud) niet geholpen heeft, ondanks de verhoogde dosering. laat hem/haar maar met een oplossing komen, desnoods een tegoedbon. zoals zoveel met dit soort zaken, zit je met bewijs en het eventueel terug vorderen van het betaalde geld. hieraan zitten procedures en natuurlijk kosten verbonden (uiteindelijk misschien zelfs de kantonrechter). hier zit natuurlijk niemand op te wachten en dan nog kosten/baten plaatje. in deze lijkt mij toch zoals ik al schreef, overleggen met de winkelier en laat hem een oplossing voordragen: of een ander (gratis) middel ter compensatie of een tegoedbon (of geld terug). je zou de winkelier kunnen vragen om bij jou thuis te komen kijken (zal hij/zij waarschijnlijk toch wel niet doen); dit als een soort bewijs of drukmiddel. mocht het allemaal niet helpen, schrijf dan een hele nette klacht naar de fabrikant en leg je probleem daar dan voor, desnoods dat zij komen kijken en een oplossing hebben. mogelijk dat hier wel positief op gereageerd wordt.


we horen wel hoe het is afgelopen, ben benieuwd...


succes


hutch