Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

opaplop
opaplop - 25-09-2013 17:52:18
Computers & Telefonie

Kpn rekening 06 nummer

Beste rubyn.
natuurlijk doe ik dat. heb zojuist bericht van de kpn gekregen met de volgende mededeling.
de oplossing zou volgens hen zijn: zorg ervoor dat het nummer van de sms centrale 06-73644444(in een aantal toestellen in te programmeren als (06-7364444400) juist in het toestel geprogrammeerd wordt. afhankelijk van het type toestel moet het nummer van de sms centrale één of meerdere malen ingevoerd worden(er zijn toestellenwaarbij voor inkomende berichten en uitgaande berichten een apart nummer ingesteeld kan worden).
wanneer dit niet werkt:( volgends de kpn) na 48 uur zullen de pogingen van de centrale om het bericht af te geven automatisch gestaakt worden. mocht dit allemaal toch niet werken,dan kun je gebruik maken van het formulier telefonische overlast. op onderstaande link kun je dit formulier ophalen en dat is: http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5107.

dus dat ga ik proberen. en dan maar hopen dat alles is opgelost.