Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 07-10-2013 17:36:39
Computers & Telefonie

Hinderlijke 'piepen' in telefoongesprekken.

Ik neem aan dat de monteur de kabel heeft doorgemeten of deze wel goed is en er geen breukjes o.i.d. in zitten. tja, als dit zo blijft kunt u misschien beter ergens anders een 3 in 1 pakket afsluiten, of zit u te ver van een zendmast?

ziggo is verantwoordelijk voor een goede telefoonverbinding, piepgeluiden hoeft u niet te accepteren. wat u ook kunt doen is dan alleen tv en internet bij ziggo (voor een lager bedrag natuurlijk) nemen en bij kpn dan weer de oude gewone telefoonaansluiting nemen.

probeer het eerst nog een keer met een nieuw modem, ook al ziet het ernaar uit dat het niets zal helpen.