Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elora
elora - 07-10-2013 16:35:37
Computers & Telefonie

Hinderlijke 'piepen' in telefoongesprekken.

Monteurs van ziggo hebben de kabel al bij elk bezoek doorgemeten. de eerste keer ook het modem gereset.
en in het begin had ik maar 1 telefoontoestel en dit was nog een 'ouderwets' toestel met hoorn en alleen toetsen (zeker 23 jaar oud). daarom dacht ik ook dat het aan het toestel lag en heb een dect-telefoonset gekocht.
en het is ook niet zo, dat ik een gesprek krijg als ik met iemand anders in gesprek ben. zo populair ben ik niet (grapje). dus geen 'gemiste oproepen'.
heb eraan gedacht om naar kpn over te stappen, maar zit aan contract van 1 jaar
vast bij ziggo (actie) en een apart telefoonabonnement gaat weer extra geld kosten maandelijks. ben een minima.
kaasbroodje: goed om te horen, dat deze aanvallen normaal zijn. nou ja, wat heet goed. maar voor mij is het een geruststelling. dank u!