Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 08-10-2013 12:06:01
Computers & Telefonie

Hinderlijke 'piepen' in telefoongesprekken.

Als je toch na afloop van de termijn je contract wilt wijzigen en terug wilt naar de kpn dan kun je tzt de kosten vergelijken van kpn internet + bellen de goedkoopste versie, en ernaast tv van ziggo, of tv en internet van ziggo en een los abonnement voor gewone telefoon. ik heb zelf al jaren de goedkoopste versie internet + bellen van de kpn (met wifi) en alleen tv (analoog) van ziggo. die combinatie was destijds de goedkoopste, ik wilde en wil niet een alles in een pakket.
bedenk dat je voor de kpn vermoedelijk wel weer aansluitkosten zult moeten betalen.
probeer anders ook of je snel en gratis van de telefoon van ziggo af kunt komen en dus ook dan lagere maandkosten daarvan wegens de piep die ze niet kunnen oplossen.