Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

blackjes
blackjes - 09-10-2013 19:17:22
Computers & Telefonie

Hinderlijke 'piepen' in telefoongesprekken.

[quote=adkoster schreef op woensdag 9 okt 2013, 17:04]eerlijk gezegd denk ik dat dat piepen bij ziggo hoort.
ik heb verschillende kennissen die ziggo hebben en ik hoor die klacht van bijna iedereen.
als ik zelf met ziggo klanten bel, hoor ik ook tijdens elk gesprek wel een paar keer zo'n piep.
als ik met kpn klanten bel, hoor ik dat nooit.
ik weet van verschillende mensen dat ze al 10-tallen keren met ziggo hebben gesproken, maar dat ziggo gewoon zegt dat het niets met de spullen van ziggo te maken heeft.
het beste is daarom om maar snel bij deze club weg te gaan, of er mee te leren leven.
opgelost zal het wel niet worden, ziggo kennende.
ik was er ooit zelf ook klant en weet dus hoe dit bedrijf werkt.

beste adkoster, je bent waarschijnlijk rancuneus omdat je een keer last hebt gehad met ziggo. met jouw antwoord heb ik het tegenovergestelde. nog nooit een storing of wat dan ook gehad met ziggo. ben al een gebruiker van het eerste uur. telefoon is uitmuntend en andere ziggogebruikers hetzelfde. had één keer storing in mijn beeld van tv. contact opgenomen. ze stuurden me (gratis) een nieuw kabeltje en alles was weer perfect. mijn advies aan jou is: zadel mensen niet op met jouw rancuneuse verhalen.