Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elora
elora - 10-10-2013 12:12:30
Computers & Telefonie

Hinderlijke 'piepen' in telefoongesprekken.

Wil nog even reageren op laatste reacties. vreemd genoeg heb ik niet in álle gesprekken last van die pieptonen. ik bel elke dag twee keer met een ouder persoon (en dat al een paar jaar). en in deze gesprekken heb ik héél veel last van die piepen, sinds ik bij ziggo ben. maar, weer vreemd genoeg, op één dag in het weekend géén last van piepen in onze dagelijkse gesprekken
natuurlijk werd er door ziggo gezegd, dat het probleem dan ook van die kant kwam (in dit geval kpn). óf dat die 'oudere persoon' misschien met de toetsen aan het spelen was. (en ik weet 100% zeker, dat dat laatste niet mogelijk was.)
dat het ook wel eens in andere gesprekken voorkwam, werd door hun terzijde gelegd, evenals mijn verklaring dat die piep écht alleen in míjn telefoon zat.
bij het bezoek van de laatste monteur heb ik dan ook gebeld in zijn aanwezigheid (telefoon op speaker gezet) en hij hoorde toen ook, dat het inderdaad alleen aan mijn kant piepte. hij heeft toen ook gezorgd voor een nieuw modem. maar zoals ik al aangaf, heeft dit niet geholpen en het probleem bleef hetzelfde.