Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 18-10-2013 23:54:05
Computers & Telefonie

Ziggo

Als het gaat om ziggo bellen, dat is op nr. 1200 gratis als je telefoon van ziggo hebt. ze kan anders met ziggo contact opnemen via een contactformulier via de site: https://www.ziggo.nl/#klantenservice/contactformulier">klik even hier. als ziggo adviseert om hun beveiligingsprogramma te kopen daar hoeft ze niet op in te gaan. zaak is n.m.m. om zeker te weten of de brief inderdaad van ziggo komt, en dat kan gratis via 1200 of met een contactformulier.
als ze een ander gratis virusbeveiligingsprogramma wil installeren ipv dat van ms kan ze dat rustig doen (bijv. avast o.i.d.) maar dat kan dan niet samen met ms security.
staat in die brief de naam van de trojan genoemd?