Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

herrdroetker
herrdroetker - 21-10-2013 22:49:22
Computers & Telefonie

Betalen telefoon na overlijden

Liebe jansje,

het is pretium die € 25,- wederrechtelijk boete berekent voor overlijden. daar zijn diverse klachten over te vinden. kpn rekent namelijk altijd tot op de dag van overlijden af, zonder bijkomende kosten. overlijdt de klant op de tweede dag van de maand, dan berekent kpn 2 dagen abonnement. het overlijden van een klant is namelijk een bedrijfsrisico dat kan worden voorzien.

laat het incassorekeningnummer van pretium door de bank van uw vader blokkeren en laat onterecht geïncasseerd geld terugboeken. als pretium daar iets op tegen heeft, kunt u haar aanraden te proberen of zij iets bij de kantonrechter kan bereiken. voor veel pretiumkennis en ervaring verwijs ik u naar http://herrdoktoroetker.angelfire.com/">de telefoongids.

wees er op verdacht dat uw vader misschien ook lid was gemaakt van de pretium privilege club. die incasseert jaarlijks € 70,- van de bankrekening.

ik wens u sterkte bij de afhandeling.

gesundheit!
herrdoktoroetker