Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ol
olgab - 30-10-2013 20:10:12
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Ja, volgens mij heeft iedereen exact dezelfde problemen/ hetzelfde verhaal over dit bedrijf. ik heb in ieder geval dezelfde vragen gesteld als jij/u nadat ik uit het niets email ontving over verlenging lidmaatschap. ik heb ook zo mijn bedenkingen over hun werkwijze en vraag mij af of dit juridisch wel zo mag. het gekke is dat ze geen klantnummer nodig hebben om je abonnement te verlengen. de meeste bedrijven kunnen ook in hun klantenbestand zoeken op postcode en huisnr. verder is het uiterst merkwaardig dat ze geen telefoonnummer vermelden op hun website en zoals ik hierboven in een andere reactie lees ook geen prijzen vermelden bij de hotels. erg geheimzinnig allemaal!