Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wizardofoss - 04-11-2013 14:48:44
Vakantie & Reizen

Cheaptickets klachten

Ik ben nu eigenlijk toch benieuwd wat er "niet goed" was aan de geboekte vlucht?

ik ben zelf geen fan van cheaptickets, aangezien die nog steeds "verborgen" kosten in hun boekingsproces hebben zitten. maar de keren dat ik bij hun geboekt heb zijn prima verlopen. zelf boek ik meestal bij ebookers of gate1, nog nooit problemen mee gehad. uiteindelijk trekken ze toch allemaal de vluchten uit dezelfde database, dus de foutkans zou minimaal moeten zijn. en in mijn ervaring is de informatievoorziening bij eventuele vluchtwijzigingen bij ebookers in ieder geval prima, terwijl dat bij airlines lang niet altijd het geval is, voor mij reden genoeg toch meestal weer op zo'n boekingssite terug te vallen.

blijft uiteraard staan dat als er iets fout gaat zo'n bedrijf op z'n minst zou moeten reageren op de klacht.