Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
speedy222 - 09-11-2013 12:16:11
Computers & Telefonie

Usenet en incasso partners nederland

Ik ben er vanaf gekomen door een truc. ik had een ander emailadres aangemaakt op gmail.com. met een fake naam en fake bestaande achternaam, jeroen rijnders bijv.

daarna een account aangemaakt nog een keer op usenet zonder geld over te maken en zonder verlenging. en dit account gelijk opgezegd met een email te vragen voor opzegging bij uszenet na het aanmaken. dan krijg je een bevestigsingmail van opzegging bij usenet.

deze mail klik je op reply en wijzig je met je eerste account gegevens waarbij je moet betalen. en de datum invullen van de aanmaking en een datum van opzegging binnen hun termijn van opzegging.

bij 1 van je mails van usenet staan datums op wanneer je lid bent geworden en wanneer je moet opzeggen. en een accountnummer. deze eerste gegevens vul je in op de opzeggingsmail en stuur je als bewijs naar usenet dat je hebt opgezegd. daarna krijg je van usenet een ontvangsbevestiging dat het account is opgezegd en hoef je niet te betalen. dat ontvangsbewijs dat je op tijd hebt opgezegd stuur je naar het incassobureau bij mij heette het incassopartners dan zijn ze uitgepraat en hoor je niks meer van het incassobureu en usenet. ik heb nooit meer wat gehoord.

zolang jij een fake opzeggingsmail hebt gemaakt als bewijs kunnen ze je niks maken bij de rechtbank.

hieronder staat de echte ontvangst bevestingsmail van usenet, na het aanvragen sturen voor een opzegging voor usenet. de naam invullen waar de streepjes staan zoals zij je noemen in je eerste account incl. kleine letters precies zoals zij je noemen naast hallo. bij klantcode je klantcode 0000000 van je eerste account waar ze geld voor vragen. en de datum van eindiging invullen waarover hun hebbben gemaild in je eerste account, deze datum kun je ook opvragen door te zeggen waar gaat het om, wanneer was ik lid geworden, wat was de opzegginstermijn datum. na het invullen maak je een screen van de mail en stuur je op naar het incassobureu dat je optijd hebt opgezegd en dat je de opzeggingsmail hebt gevonden in een mapje in je mailaccount. en stuur de fake gemaakte bevestiginsmail naar de support van usenet dat je optijd hebt opgezegd. via hun formulier. bij bestand toevoegen de screen van de mail. https://nl.usenet.nl/service/support-formulier/, ze kunnen je dan niks maken. voer alles wel precies uit dat het klopt. naam precies, datum van lid worden precies, datum van opzegging binnen de opzeggingstermijn. bij de eindiginsdatum puntjes tussen de getallen en einde van de datum geen streepjes. dag.maand.jaartal. hieronder de mail jouw bewijs. geen spaties veranderen.

hallo -------------,

wij danken u voor uw bericht.

wij bevestigen dat we de opzegging van uw contract bij usenet.nl met de
klantcode 000000 hebben ontvangen.

wanneer het huidige contract verstrijkt, zullen we uw account niet verlengen.
deze eindigt dus op 24.12.2010.

voor een continue verbetering van onze service verzoeken wij u vriendelijk om
ons te laten weten waarom u uw contract wilt beëindigen.
http://nl.usenet.nl/service/support-formulier/

hebt u uw contract bij usenet.nl opgezegd omdat het te duur was?
klik hier en zoek een goedkopere aanbieding:
https://nl.usenet.nl/aanmelding/

met vriendelijke groet,

het support-team van usenet.nl

--------------------------------------------------------------
usenet.nl is een service van:

usenet.nl s.r.l.

rechtsgeldig adres:

usenet.nl s.r.l.
via innocenzo cappa, 59
47895 domagnano
san marino
tribunale commissariale civile e penale repubblica di san marino; n° 5703
c.o.e. sm 22403
directeur: marco carlini
==============================================================

stuur a.u.b. geen antwoord aan support@usenet.nl, dit is namelijk een noreply-
adres.
bij vragen kunt u heel eenvoudig contact met ons opnemen middels ons support-
formulier:
http://nl.usenet.nl/service/support-formulier/