Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nathalie1968 - 14-11-2013 20:31:11
Geldzaken & Recht

Misbruik van naam om spullen te bestellen.

Goedenavond,

bij mijn moeder is nu ook zoiets aan de hand verschilt wel iets van wat het verhaal wat hier gaande is.
mijn moeder kreeg een paar dagen geleden een brief van whekamp dat ze twee maanden achterliep met betalen. nou heeft mijn moeder wel een klein bedrag bij whekamp staan dat automatisch elke maand door whekamp eraf wordt gehaald en niet achter loopt. nu zagen we dat er een ander klantnummer op de brief stond en aan haar naam was haar meisjesnaam toegevoegd ook het maandbedrag is hoger dan dat van haar. ze heeft nooit wat ontvangen aan haar adres van dat klantnummer behalve deze brief. heb whekamp opgebeld ( waren erg kortaf ) maar ze gingen het account bevriezen en uitzoeken . bij dat klantnummer stond wel dezelfde geboorte datum en haar emailadres maar een oud telefoonnummer.
nou heeft mijn moeder geen pc en internet en had ik op mijn pc een mail adres voor haar aangemaakt omdat je dat tegenwoordig nodig hebt voor verschillende dingen dus alles gaat via mijn pc wat haar betreft. ik ben echt benieuwd wie hier achter zit en waar de bestelde spullen heen zijn gegaan echt bizar dit.

groetjes nathalie