Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
silver5 - 18-11-2013 19:43:02
Auto & Vervoer

Gamma geld terug?

Het ergste van het verhaal vond ik nog dat ze de medewerker (waar hij bij stond) incapabel verklaarde om goed advies te geven. ik had moeten merken dat hij een beperking had? (hij was juist heel behulpzaam en een positieve toevoeging aan het personeel) ten tweede als iets in een doos zit verpakt bewaar ik altijd de doos, hier stond geen trap uitgestald zodat je de werkelijke hoogte kon meten (als hij rechtop staat is hij uiteraard langer dan wanneer je hem neerzet. een plastic verpakking móet je wel kapot maken om de trap te kunnen zien, en heel vreemd als ik een stuk plastic had bewaard had ik wel het volledige bedrag teruggekregen? ze kunnen hem immers nooit meer in een restant plastic terug verpakken. naar mijn mening had de medewerkster van de service balie een grotere beperking dan de jongen die mij hielp.( moet hij soms een bord dragen met"ga niet op mijn advies af ik ben beperkt"??) schandalig!!