Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cornelis71
cornelis71 - 20-11-2013 15:26:14
Computers & Telefonie

Geen internet verbinding laptop.

Goedenmiddag, zit al een tijd te tobben, het lukt niet.
diverse systeemherstelpunten gemaakt, (foutcode 0x8000ffff)
bij terugzetten naar fabrieksinstellingen, kom ik niet verder dan het venster opties. en daar
staat geen toshibaschijf bij.
nergens geen backup te vinden of herstelprogram.
ik wacht nog even op uw tips, en daarna geef ik het maar op. groetend