Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lieston
lieston - 21-11-2013 10:36:09
Computers & Telefonie

Verbreking verbing bij life mail .

Voor de goede orde: de mededeling doet zich zowel voor op mijn met ethernet kabel verbonden laptop alsmede de via wifi verbonden laptop van mijn vrouw.
en het gekke is dat de boodschap eigenlijk losstaat van de werkelijke internetverbinding want als ik rechtsonderaan naar het "vebindingsicoontje"kijk blijkt dat internet wél gewoon aanstaat en alle signaal-streepjes zichtbaar zijn.
én het lijkt er op dat het kleine schermpje met de boodschap:" verbinding onverwachts verbroken" optreedt ná verzending van email.
ik gebruik windows life mail 2012 voor het binnenhalen van mijn ....@gmail.com.
ik ben een paar maanden geleden verhuisd en heb op mijn huidige nieuwe adres dus ziggo genomen (er is niet zoveel keus hier in friesland).
op mijn oude adres mocht ik wifi meeliften op de kpn-modem van buurvrouw; nooit enig probleem gehad!
op google las ik ergens om eens te proberen de smtp-poort te wijzigen van 465 naar 587.
maar ook dat maakt niets uit.
ik zal vandaag nog eens proberen mijn avast internet security opdracht te geven mijn emails niet meer te scannen.
je leest van alles-en-nogwat op google, wie weet werkt het.
bedankt voor alle reacties maar het blijft vreemd dat ziggo het zelf ook niet weet.