Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janet1980 - 25-11-2013 11:45:17
Geldzaken & Recht

Pakje onder rembours. postnl stort geld niet

Bedankt voor uw reactie, maar dat is niet het geval.
het pakketje is afgeleverd en het bankrekeningnummer is elektronisch ingevoerd. daarnaast is het gecheckt bij post nl. post nl erkent dat het pakketje is afgeleverd en het bankrekeningnummer klopt. ze weten alleen niet waarom het bedrag niet is gestort. het probleem is juist dat post nl het vanaf dit punt niet correct afhandelt.
de medewerkers van de klantenservice hebben mij meerdere malen beloofd terug te bellen of te mailen echter verzuimen zij dit al 2 weken lang om te doen. bewijs genoeg, maar de respons is er niet.
mijn vraag is bij wie ik de eis kan neerleggen, want bij de klantenservice loopt het dood.