Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
kersen - 25-11-2013 11:53:05
Computers & Telefonie

Abonnement telefoon opzeggen

Ook ik heb problemen met mijn vodafone. ik heb dat een paar keer gemeld dat er internet verbruik op mijn mobiel is, maar het is midden in de nacht en dan lig ik te slapen. het enige antwoord dat ik krijg : tsja u zal toch wel uw mobiel gebruiken. wij kunnen hier helemaal niets aan doen.

het verbruik is de afgelopen 3 maanden gigantisch gestegen en toch willen ze er niets aan doen, maar wat kan ik daar als klant dan aan doen? ik zeg dat ik slaap midden in de nacht, maar zij willen gewoon geen actie ondernemen, gelukkig kon ik mijn abonnement wel opzeggen maar je zit toch met een opzegtermijn. en met hoge rekeningen.

voor mij geen vodafone zo meer met deze klantenservice.

iemand een tip, wat ik met die hoge rekeningen kan doen?

groetjes kc

alvast bedankt