Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de eelco
de eelco - 26-11-2013 12:32:30
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren

[quote=festinger schreef op dinsdag 26 nov 2013, 02:48]prachtig al de reacties . niemand maakt zich zorgen. echter grote internetbanken zijn luie klanten zat per 2014. gaat het mis met fraude en al hun waarschuwingen vergoeden ze niet meer. de fraude is gigantisch en de daders niet te straffen. je moet in het nieuwe jaar kunnen bewijzen dat je afschriften elke 2 weken controleert. luie klanten sterven 10 jaar geleden maar hebben ooit alles gedaan wat gevraagd bankieren nodig acht.

het zal je maar gebeuren. geen enkel weerwoord.

heb eventjes alle reactie weer bekeken en ik kan maar 1 ding concluderen en dat is dat festinger meer een probleem heeft met haar zelf dan met de banken en/of internet aanbieders.
professionele hulp is volgens mij dit jaar nog in het basispaket van u zorgverzekeraar.
vraag aan u zorgverzekeraar of ::professionele hulp bij ziekelijke vraag naar aandacht::in u verzekeringspakket zit.