Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 29-11-2013 14:08:26
Geldzaken & Recht

Internetbankieren bij abn-amro

Hallo deexpert,

je zou even kunnen kijken of het probleem weg is als jehttp://www.mozilla.org/nl/firefox/new/"> firefox (of chrome) gebruikt.

en/of reset ie eens.

de instellingen van internet explorer herstellen

sluit alle geopende internet explorer- of windows verkenner-vensters.

open internet explorer door te klikken op de knop start. typ internet explorer in het vak zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op internet explorer.

klik op de knop extra en klik vervolgens op internetopties.

klik op het tabblad geavanceerd en klik vervolgens op opnieuw instellen.

schakel het selectievakje persoonlijke instellingen verwijderen in als u de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en inprivate-filtergegevens wilt verwijderen.

klik in het dialoogvenster instellingen voor internet explorer opnieuw instellen op opnieuw instellen.

nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op sluiten en op ok.

sluit internet explorer af.

de wijzigingen worden van kracht nadat u internet explorer opnieuw hebt geopend.
(bron: ms)

suc6