Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

abnamro
abnamro - 29-11-2013 16:00:45
Geldzaken & Recht

Internetbankieren bij abn-amro

Geachte deexpert,

het is juist dat er een probleem was bij het inloggen op abn amro internet bankieren via internet explorer. wij begrijpen dat dit erg lastig is als dit uw standaard browser is. inmiddels hebben wij goede resultaten gezien bij het volgen van deze stappen binnen internet explorer:

1) druk op de combinatie ctrl + f5

als dit niet werkt kunt u daarna onderstaande stappen uitvoeren:

1) druk op f12
2) druk op de combinatie: ctrl+r
3) klik op 'bevestig'
4) sluit en herstart de browser
4) probeer opnieuw in te loggen

indien het probleem na uitvoeren van deze acties niet is verholpen, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met de helpdesk internet bankieren via (2,76 eurocent per minuut, met een starttarief van 9,40 cent en uw gebruikelijke belkosten). deze afdeling is dagelijks geopend van 8.00 uur tot 23.00 uur. de medewerker zal in uw persoonlijke situatie bekijken wat u het beste kunt doen.

met vriendelijke groet,
abn amro webcare
mw. b. van dijk