Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-12-2013 20:15:53
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Ja, maar je moet maar zo denken, als er nu iets gebeurt ben je wel gedekt.
het beste ervan is dat het je heel veel stress afneemt en je gezondheid is belangrijker dan geld.

ok, het is inderdaad wel een groot verschil tussen een consument en bedrijfsmatig om een rechts bijstand verzekering te nemen

ik kan me niet voorstellen dat er niet een goedkopere verzekerings maatschappij is dan 2100 euro per jaar.

waar heb je dan allemaal geinformeerd?

ja, ik betaal per maand 6 euro en een beetje geloof ik.

maar mijn mening dat particulieren vaak aan het kortste eind heeft getrokken blijf ik bij.
hoewel dat inderdaad nu zeker meer in balans is.

vroeger was het zo dat particuliere gene poot hadden om op te staan en bedrijven daar grondig gebruik van maakte, niet voor niets dat er consumenten organisaties als paddenstoelen uit de grond zijn geschoten
f.torres schreef op zaterdag 30 nov 2013, 13:04: de zin dat de zaken wereld hard is dat begin ik langzamerhand te geloven.

even om op je antwoordt terug te komen, je betaald als bedrijf echt velen malen meer.

ik heb een verzekering gevonden die breed dekt en dan betaal ik 2100 euro per jaar, dus ongever 185 euro per maand, maar een particulier betaald misschien 9 euro, dus dan ga je wel naar een 20 keer meer betalen.

tuurlijk snap ik dat er meer kosten zijn en risico's als een bedrijf aangesloten is bij een rechts bijstands partij, maar 20x meer is wel erg extreem.

ik denk persoonlijk dat er meer particulieren dan bedrijven zijn die gebruik ervan maken van zo'n verzekering.

als iets weinig kost dan is het makkelijker om het even erbij te nemen dan als het toch een stuk meer kost.

want bijna 200 euro er maand is wel veel geld, wel voor mij tenminste.

breuer schreef op zaterdag 30 nov 2013, 11:25: ik kan me voorstellen dat je dat echt minder vindt.
maar vergeet niet dat een bedrijf dit als kosten afboekt en een particulier het prive moet betalen.

20x meer betalen als bedrijf ten opzichte van een particulier?

kan dit eigenlijk niet geloven.dat je meer betaald vindt ik wel logisch omdat een bedrijf veel meer kans heeft geschillen te krijgen omdat een bedrijf voortdurend met mensen bezig is waardoor het risico groter wordt dat een rechtsbijstand steun moet verlenen.

een particulier maakt dit natuurlijk zelden mee lijkt mij. vindt het wel logisch dat een bedrijf hier dan meer voor moet betalen.

iemand die bejaard is en die zou een overlijdens verzekering nemen, die betaald toch ook veel meer dan iemand die als kinds af aan bij zo'n instantie verzekerd is.een bejaard iemand gaat eerder dood dus dat zo'n bedrijf kosten krijgt veel sneller in iedergeval is logisch dan.

een bedrijf doet echt geen dienstverlening voor de mens, iedereen die een bedrijf opzet denkt aan zijn eigen portemonnee.

f.torres schreef op vrijdag 9 nov 2013, 15:28: wat is garantie eigenlijk?

conformaliteit en garantie worden door elkaar gegooid.

wat ik uit deze forum haal is dat een garantie niet verplicht is en dat het van goede wil door een winkel is als ze die service verlenen.

mijn punt was dat er veel minder mogelijheden voor bedrijven zijn als er iets tussen de klant en winkel ontstaat als een meningsverschil omtrent een product wat niet goed is.

er zijn 100den rechtsbijstands organisaties voor de consument en voor bedrijven is er veel minder en als er wat is, dan betaal je 20x keer meer.

breuer schreef op woensdag 27 nov 2013, 12:18: heb een voorbeeld.

mijn vrouw heeft een tweedehands fiets gekocht bij een fietsenwinkel vorig weekend,
alles werkte prima maar 2 dagen later werkte har fiets licht niet meer,

nu is er niet gesproken over garantie, maar het lijkt mij dat alles een garantievorm heeft.

ik kan nu 2 dingen doen als klant als dit bedrijf neits eraan doet.

1 ja en accepteren
2 naar mijn rechtsbijstand gaan en vragen omtrent info wat te doen.
in dit geval is het niet nodig want ze gaan het gewoon maken, maar hetzelfde geldt willen ze het niet doen, dan ga ik toch zeker naar mijn rechtsbijstand toe.

dit is toch logisch !

ik snap je heel goed f.torres, maar de andere kant snap ik ook echt.