Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-12-2013 16:24:42
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Als je iets gekocht heb, dan staat er meestal op de bon de voorwaardens, vaak voordat u iets koopt kun je dan vast informeren naar deze voorwaardens door het de desbetreffende verkoper het te vragen.

vaak als er iets defect is gaat men naar de winkel toe hoewel een winkel niet zomaar service hoeft aan te bieden.

elk product mag men van een bepaalde levensduur uitgaan, in de wet staat daar een redelijk termijn voor geschreven.

het kan ook zijn dat een winkel geen garantie geeft, maar er kan wel fabrieksgarantie op het roduct zitten.

als de fabrikant de winkel geen service geeft terwijl de fabrieksgarantie een jaar is, dan kan de koper zelf de fabrieksgarantie verhalen bij de fabrikant,hierbij zal de winkel buiten spel blijven hoewel winkels dat vaak niet doen uit klant gerichtheid.

als een product in een bepaald termijn stuk gaat wat tekort is dan men redelijk noemt, en de fabrikant komt zijn garantie voorwaarde na, dan zal de winkel de service door geven aan de klant