Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tammeb - 22-12-2013 21:36:05
Computers & Telefonie

Laptop kapot, saturn beroept zich op valschade.

[quote=diumenge schreef op zondag 22 dec 2013, 21:01]hoe is het dan ontstaan denk je? nogal vreemd dat zoiets zich na 8 maanden spontaan voordoet. binnen 6 maanden had saturn moeten bewijzen dat de schade veroorzaakt is, nu zal je moeten bewijzen dat dat niet het geval is. wat heel lastig gaat worden. op school kan er ook wel iemand tegen geschopt hebben, om maar een voorbeeld te noemen.

ik ben niet zo heel erg bekend met de exacte regels mbt consumentenrecht, maar snap nu dat wij moeten bewijzen dat de laptop nooit is gevallen, gestoten, o.i.d.
dat zal lastig worden inderdaad, hoewel mijn dochter het wel "honderd procent" zeker weet.
verdient het aanbeveling om de laptop elders ter reparatie aan te bieden gezien de hoge kosten? de reparatie bedraagt ongeveer de helft van de nieuwwaarde.