Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 07-01-2014 15:14:09
Geldzaken & Recht

Essent heft boete

Dat u zich bekommert om uw vriendin is mooi, maar een leverancier heeft alleen te maken met een klant. dat zij u dus niet antwoorden over hun klant is volkomen logisch. blijkbaar had zij ook haar mailadres niet correct doorgegeven.

en dan nog, na constatering van die onterechte stornering is toch het eerste wat men doet, betalen en niet gaan mailen en afwachten.