Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ltmvz
ltmvz - 07-01-2014 16:45:18
Geldzaken & Recht

Essent heft boete

Vreemd, maar geen probleem. alle respondenten hebben begrip voor essent, en ik zal er ook zeker alles aan doen dat mijn vriendin de rekening, mèt boete, zo snel mogelijk betaalt.

maar ik heb inderdaad zelf absoluut geen begrip voor deze gang van zaken. het zal dan wel aan mij liggen. ik vind dat, als ik een contactformulier invul waaraan duidelijk mijn gegevens zijn gekoppeld, dat er dan geantwoord moet worden aan degene die het formulier heeft verzonden, aan mij dus (wat voor antwoord dan ook). overigens bel ik alleen naar "klantcontactcenters" als het echt niet anders kan. ik heb er erg negatieve ervaringen mee en vind het ook te duur.

ik ga dus weg bij essent, omdat hun gedrag indruist tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel. en, ik denk niet dat iemand daar iets aan zal kunnen (en willen) veranderen.

dank aan allen voor het meedenken!