Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 15-01-2014 13:17:16
Computers & Telefonie

Kopie identiteitsbewijs

Allemaal bangmakerij om het zoals gezegd extra moeilijk te maken om op te zeggen. nergens voor nodig. omwille van een paar criminelen moet het hele klantenbestand in een dwangbuis. slaat nergens op. weet vodafone ook wel natuurlijk. en die medewerker moet het van z'n baas recht kletsen.

goed om te weten in ieder geval. voor nieuwe klanten geldt: eerst vragen hoe het zit met het afgeven van een kopie id bij aanmelden en afsluiten. gelijk ook e-mailadres vragen waar schriftelijk opgezegd kan worden. oordeel n.a.v. het antwoord vervolgens of u nog klant wilt worden bij vodafone!