Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

NatureTravel
NatureTravel - 17-08-2005 12:44:19
Computers & Telefonie

Opzeggen internet demon

een vreemde procedure houdt demon er op na.


dat er extra kosten worden gemaakt voor het verhuizen van de aansluiting lijkt mij logisch, dat u die kosten moet dragen evenzo. maar om nou te zeggen dat dit 320 euro kost, is een beetje raar.


dat iets "achteraf niet te wijzigen is" is het meest onzinnige wat een bedrijf aan een klant kan mededelen.  alles kan gewijzigd worden, het kost een beetje extra tijd en daar zijn dergelijke bedrijven helaas vaak gewoon te beroerd voor.


van een dergelijk bedrijf mag best wat begrip verwacht worden als een klant besluit te verhuizen. laat de klant de kosten van de verhuizing betalen en verder niet is mijn devies wat dat betreft. een beetje klantvriendelijkheid is echt niet verkeerd hoor.


stuurt u een brief naar de directie van demon en leg uit wat het probleem is. zet erbij dat u er geen problemen mee heeft de verhuiskosten te betalen, maar dat u de huidige aktie wansmakelijk vind, zeker gezien het feit dat u gewoon klant bent gebleven van demon.


kijk in de overeenkomst ook even naar een punt 'onvoorziene omstandigheden', wellicht kunt u daarmee uw voordeel nog doen. de verhuizing was immers niet bij u bekend op het moment van aangaan van de overeenkomst en is dientengevolge een onvoorziene omstandigheid.