Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 22-01-2014 21:44:20
Voeding & Gezondheid

Varagids

Heb zojuist e.e.a. nagelezen maar de vara maakt het iemand niet gemakkelijk over nazending, zeg. vooral waar men zegt dat het naar het goede adres is verzonden. ook ik kan me voorstellen dat u gehecht bent aan de papieren gids en zolang dit nog bestaat en word aangeboden moet het ook geleverd worden. getuigt niet echt van goede service, op de site zie je b.v. niet (ik niet tenminste) klachten over niet ontvangen gids, maar dat zal wel in de gids zelf staan, hoewel dit ook wel op de site vermeld zou kunnen worden. ja, een formulier invullen enz. maar dan heeft u zo'n gids ook niet dezelfde week in huis. krijg zelf mijn gids iedere dinsdag in de bus (geen vara) en in 50 jaar nog nooit een probleem gehad. denk dus niet dat het in dit geval aan de levering van postnl ligt (of wie ze ook mogen gebruiken). ik hoor wel vaker dat in mijn omgeving er geen vara gids is ontvangen, dus 't is mogelijk dat het toch aan de verzending bij hen ligt.