Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
compubeer - 18-08-2005 10:50:57
Computers & Telefonie

Dixons weten niet wat ze verkopen

in deze rubriek noemt men dit soort zaken ook wel de electronicaboeren. zou verder geen uitleg behoeven.


bedenk er wel bij dat niet zij maar jullie zelf op zoek zijn naar koopjes liefst met gouden randjes. waardoor je kan weten dat goedkoop later duurkoop kan worden.


zoals ik vele malen constateer is de gemiddelde leeftijd verkopers bij deze winkels niet veel hoger dan 20 tot 22 jaar. en in de meeste gevallen zijn ze er zo goedkoop neergezet om het artikel langs de kassa te scannen en af te rekenen. dit lukt zowat een ieder na een uurtje oefenen.


ook in de dixon-zaak hier had de verkoopfiguur geen notie dat een aangeschafte cd-rw eerst geformatteerd diende te worden. duurde het daarom zo lang bij z'n compu??


hij kon wel verschil prijs van netwerkkaart en een printer berekenen zonder calculator maar vraag over verschil specificaties wist ie niet eens op de verpakking te vinden.


gelukkig weet ik zelf goed wat ik wil kopen en ga alleen naar zo'n winkels bij bepaalde aanbiedingen.


probeer bij bv kijkshop meer info te krijgen dan er bij het te kopen artikel staat. diegene staat er alleen om het artikel snel op de balie te krijgen en af te rekenen. bevalt het niet of niet direkt wat men zoekt heeft men xx dagen het retour te brengen. dus service weg zogauw je bij de kassa weggaat.