Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

so
sonja77 - 24-01-2014 10:45:00
Computers & Telefonie

Wat te doen aan onverklaarbaar hoog dataverbruik bij vodafone

Gelukkig nog geen hoge rekening, maar de angst daarvoor en het steeds moeten checken van verbruik en het in- en uitschakelen van mobiele data ontneemt me wel de lol van mijn iphone.
ik heb dit abonnement al anderhalf jaar en van begin af aan was ik aan het begin van de maand snel door mijn 500 mb's heen, terwijl ik 's nachts en grootste gedeelte van de dag gewoon op wifi zit (en zelfs daarvoor een nieuw modem gevraagd heb van mijn internetprovider, om uit te sluiten dat het daardoor komt). moet nog een half jaar met dit abonnement en dan maar eens verder oriënteren. overigens had ik voorheen een 3gs bij vodafone en had daar geen enkel probleem mee; altijd mobiele data, zelfde apps en instellingen en maximaal 200 mb verbruik per maand. vreemd!