Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

so
sonja77 - 24-01-2014 10:55:28
Computers & Telefonie

Wat te doen aan onverklaarbaar hoog dataverbruik bij vodafone

Ik hoor het ook alleen van mensen met een abonnement bij vodafone. ben verder wel tevreden over hun, maar ga mij met contractverlenging wel goed oriënteren. dat wifi geen garantie is, dan snap ik en weet ook dat de telefoon altijd eerst even verbinding maakt met 3g. maar vind het niet kunnen dat als alle instellingen zo staan dat er alleen gesynchroniseerd (icloud o.a.) en gedownload kan worden met wifi + alle apps op de achtergrond niet vanzelf verversen en afgesloten zijn dat je dan 's ochtends toch wakker kunt worden en een 100 mb verbruikt hebt aan data. vandaar mijn mobiele data altijd uit om erger te voorkomen. ik vrees voor u dat aantonen dan ook moeilijk gaat zijn en hoop in elk geval dat erger voorkomen wordt!