Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gisela_1
gisela_1 - 24-01-2014 14:13:07
Computers & Telefonie

Spam

[quote=ferry3 schreef op vrijdag 24 jan 2014, 13:49][quote=jpm schreef op vrijdag 24 jan 2014, 11:34][quote=ferry3 schreef op vrijdag 24 jan 2014, 11:18]bij het zo goed bekend staande xs4all "regent" het spam....volgens zeggen van dit bedrijf nauwelijks iets aan te doen.

ik heb al vanaf het begin van ons computertijdperk xs4all (het was de eerste provider voor consumenten), heb nooit problemen met deze provider, dus u moet echt geen onzin verkopen. als ts xs4all als provider heeft kandeze deze gewoon xs4all bellen. klant wordt gewoon direct geholpen en met raad en daad terzijde gestaan.

dit "antwoord" is onzinnig. dat "iemand" geen problemen heeft zegt helemaal niks over "iemand anders". ik heb de betreffende excuusbrief nog in de mailbox staan. en natuurlijk met de toezegging dat met er alles aan zal doen....gewoon bellen???? wachttijden niet zelden een kwartier. ook daarover inmiddels excuses ontvangen.

dit antwoord is niet onzinnig! hoezo iemand? mijn vrienden-kennissen-zakenrelaties zijn allemaal top-tevreden! en de wachttijden, tja, we moeten met zn allen door één deur en dat duurt af en toe en overal, maar de helpdesk is geweldig en zelfs in het weekend aanwezig en natuurlijk gratis bellen! ik hang ook wel eens een kwartiertje! maar er blijven natuurlijk altijd uitzonderingsgevallen en dat is dan spijtig en werpt een slecht licht op de provider, maar dat zal niet de regel zijn!