Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lu
lucyl - 24-01-2014 22:12:28
Computers & Telefonie

Spam

Ik krijg ook heel veel spam en reclame en na contact met ziggo kon ik eenmalig mijn email adres veranderen en vroeg daarvoor een bevestiging die ik ook per email heb gekregen,
ik heb toen twee nieuwe email adressen aangemaakt een voor vrienden en een voor andere mails en heb iedereen een wijziging gestuurd,
toen ik belde om mijn oude adres te verwijderen ging dat niet die bevestiging hadden ze mij nooit mogen geven werd er gezegd, daar kon ik het mee doen, je eerste hoofdmail kan nooit verwijderd of veranderd worden werd mij verteld, een bevestiging stelt bij ziggo niets voor dus, leuk is dat, dan had ik al die moeite van de wijzigingen waar ik lang mee bezig ben geweest niet gedaan.
het enige wat ik nog kan doen is een andere provider nemen maar nu heb ik even genoeg van email veranderen.