Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eduardm
eduardm - 25-01-2014 12:35:40
Computers & Telefonie

Garantie lg telefoon - advies gevraagd

[quote=cvzuylen schreef op vrijdag 24 jan 2014, 13:40]ik heb ook een lg smartphone lg p970 optimus black. probleem met vinden van de sim-kaart, moest de telefoont elkens aan/uitzetten. advies van lg was update erover heen zettne en toen deed de telefoon niets meer. weer naar lg, moest telefoon aangetekend opsturen naar teleplan en kreeg te horen dat het geen garantie is ivm vochtschade. telefoon is altijd in hoesje en wordt netjes bewaard en tegen een regendruppel moet hij wel kunnen. na 2 maanden mailen blijft hun antwoord: geen garantie. dus nooit meer een lg-telefoon. laat dit een advies zijn voor iedereen.
ik zou lg rechtstreeks benaderen.
zij hebben mij heel goed geholpen met mijn probleem; heb wel flink wat stampij moeten maken en had zelfs lg hoofdkantoor in korea aangeschreven. maar mijn probleem had vooral te maken met lg intern tussen de landen zelf.

jouw probleem zou door lg benelux opgelost moeten kunnen worden...