Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 29-01-2014 15:10:42
Computers & Telefonie

Upc

Ik weet over welke aanbieding je het hebt, ik neem aan die van een tientje per maand voor internet en telefonie. let wel, de gesprekskosten zijn daar niet bij inbegrepen.

je krijgt een monteur thuis die alles aansluit, veel risico zul je niet lopen. als je kabel goed is, dan gaat het goed en als er iets mis is met de kabel (voor die je huis ingaat), dan moeten zij die voor je herstellen. ze sluiten je dan (vermoed ik) op zo'n manier aan dat een overstap (ooit) naar een drie in een pakket makkelijker wordt.
het enige is dat ik geen idee heb wat er met de prijzen gaan gebeuren na dat jaarcontract, maar je kunt dan altijd weer terug naar de oude provider als de verhoging je niet bevalt. het is een budgetaanbieding voor mensen die weinig te besteden hebben.

je moet dan wel zorgen dat je heel snel bij de ander opzegt, die laat je nog tot maximaal een maand doorbetalen vanaf het moment van opzegging. ik zou een week tussen de komst van de monteur en het afsluiten bij die ander houden van je internet. zodat je wat speling hebt als er wat mis gaat.
bijv, je laat het per 20 februari installeren. en je blijft nog een week bij de andere provider. zelf heb ik dat een ander pakket ook zo aangepakt.

persoonlijk vind ik het een goede aanbieding.