Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
majoha - 30-01-2014 14:18:22
Computers & Telefonie

My tomtom account | mydrive

Hallo wendy
na de nieuwe website kreeg ik eerst dat bij het downloaden het signaal een aantal keren werd onderbroken door geen internet toegang en vervolgens stopte het download programma terwijl ik 99% had gedownload.
nu download tomtom gedurende 3 seconden en geeft dan 100% aan.geen internet toegang. ook met firewall en antivirus avast uit.

heb je inmiddels een oplossing gevonden. graag even je reactie.
groetjes
majoha