Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-01-2014 10:39:37
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

We hebben het hier al heel vaak over gehad en je ziet dat er steeds op terug gekomen wordt omdat garantie heel complex in elkaar zit.
is er wel garantie of is er geen garantie.is garantie verplicht of is het niet verplicht.
bepaald het keuringsmerk de garantie regels of bepaald zo'n keurmerk helemaal niets omtrent de garantie.is garantie verplicht of is het niet verplicht.is een garantie geldig bij een faillissement of niet geldig. je ziet dat elke situatie anders is en ook anders opgevat kan worden blijkbaar.het is belangrijk dat je dingen op papier zet en dat geldt dan gewoon.

de ene situatie is de andere niet.

breuer schreef op donderdag 30 jan 2014, 20:32: grote onzin, garantie is verplicht, als klant heb je recht op een goed product dus als het niet functioneert zoals het product voorschrijft dan moet het desbetreffende bedrijf het product repareren of een andere geven.

klopt niet wat je zegt. zou lekker zijn, dan heeft de winkel altijd verkoop en maakt een klacht niet uit
een winkel kan weer terugvallen op zijn inkoop kanaal.

goed dat er rechtsbijstands organisaties zijn die de consument kunnen ondersteunen.

als het echt zo zou zijn dat de winkel bij klachten geen verplichtingen heeft dan zou de consument altijd de sigaar zijn.

garantie moet gegeven worden.