Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

costnix
costnix - 31-01-2014 14:21:57
Computers & Telefonie

Upc

Ik heb niks dan ellende met de upc horizon box gehad. slechte tv ontvangst, haperende internet verbinding, uitvallende telefoon. de helldesk is alleen bemenst de belscript volgende personen.
gelukkig werd er in mijn wijk glasvezel aangelegd. op de dag, dat mijn contract met upc afliep ben ik overgestapt. de overstap begon heel moeilijk. ik kreeg iemand aan de lijn, die de voordelen van upc voorlas van het belscript en verder totaal geen begrip had. stug vol gehouden. dat duurde bijna een half uur (gelukkig bel je gratis via 1200)
nu dom weg gelukkig met glasvezel.
maar dit hoeft niet voor u op te gaan. u kunt mazzel hebben, dat de troep van upc goed werkt.