Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sunset_1
sunset_1 - 19-08-2005 16:14:42
Computers & Telefonie

Dixons weten niet wat ze verkopen

wanneer je een beetje rondsnuffelt op internet zul je lezen dat je de verkoper de mogelijkheid moet bieden om je toestel te laten repareren. niemand is verplicht je direct een nieuw toestel te geven! ook primafoon zal dat nooit en te nimmer doen, tenzij je een extra (overbodig) servicecontract afsluit.


vervelend dat het binnen een maand kapot gaat, maar dixons heeft je de juiste oplossing geboden.


moet zeggen dat ik me absoluut niet kan vinden in uw onredelijke reactie richting de verkoopster. blijkbaar is het u ontgaan dat ook in een winkel mensen werken en geen machines, en dat ook die mensen al doende moeten leren hoe ze met bepaalde artikelen omgaan. ben blij dat ik u niet als klant heb.