Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verbouwmaat - 19-08-2005 16:34:06
Computers & Telefonie

Dixons weten niet wat ze verkopen

ik heb zelf een technisch gratis helpdesk en begeleid, help en adviseer  partikulieren inzake vebouwingen en behandel klachten die ze hebben. nu koopt mijn vriendin een eenvoudig mobieltje die niet in te stellen is ook niet na duizend keer het boekje gelezen te hebben vervolgens wordt het display onleesbaar, ik ga dan terug dan staat er een verkoopster die er ook helemaal niets van afweet, niet eens hoe die open moet !!, ben ik dan een zeikerd ?????, we sturen hem op, duurt wel een paar weken, ik moet vanwege mijn helpdesk nu een andere hebben anders kan ik ook niemand meer helpen. dus bij de primafoon gelijk een andere aangeschaft die wel precies weten hoe ieder toestel werkten ruiltoestellen meegeven !